mandag den 17. maj 2010

Lidt til mor

I sidste uge blev det til, lidt til mor. Woman har i denne måneds udgave testet neglelak og Essie fik topkarakter og findes i et utal af lækre farver. Jeg forkælede mig selv i første omgang med to styks, 'Mint Candy Apple' og 'Tart Deco'.

I eftermiddags skulle den første lak testes. Trunten følger nysgerrigt med imens jeg putter neglelak på fødderne. "Mor tegne" siger Silje og stikker sin ene fus helt imellem mine fødder. Jeg er slet ikke i tvivl om hvad hendes hensigt var, men det blev dog ikke i dag at hun skulle stifte nærmere bekendtskab med farvede negle.












Jeg fandt mine nye neglelakker på tilbud hos nicehair.dk, til den nette sum af 79,- per flaske. Så billigt, at det ikke kunne betale sig at få dem fra England. I øvrigt sender nicehair.dk en gratis gave med, hvis du får pakken sendt til en erhvervsadresse.

Det er med garanti ikke de sidste Essie neglelak der havner i min skuffe - jeg ønsker mig HELE paletten!







Derudover kunne jeg ikke stå for disse fyrfadsstager som fåes i flere farver. (Min lokale pusher har dem i 7 farver). De måler cirka 6 cm i daimeter. De er semi-transperate og ultra fine med lys i, og så er de oven i købet lavet af genbrugsglas.

5 kommentarer:

  1. Du er nødt til at flashe dine fødder med den Mint farvede lak...den har jeg ønsket mig SÅ længe, men vil da gerne se den på, inden jeg hopper på det gode tilbud..tak for tippet! :-)

    SvarSlet
  2. Hei, neglelagg ja :-) Jeg har også fått litt dilla på alle de spennende fargene som er nå. Har en som ligner på fargen av våt leire, syns den var litt kul. Et lite neglelakkopprør.

    Hyggelig at du har vært innom hos meg. Turid

    SvarSlet
  3. Majken: det er desværre den koralfarvede der er på tæerene pt. Men mon ikke Mint Candy Appel skal testes en af dagene, og så kan jeg jo lufte fusserne her i blogland ;o)

    Turid: det er super skønne farver der er på neglelakkerne pt. og essie har et bredt udvalg af pasteller. Dog mangler jeg en pastelgul.

    SvarSlet
  4. Normalt er jeg ikke negle-lak typen, da jeg synes det går af alt for hurtigt. Men hvor ser det dog godt ud det neglelak du har købt!

    Jeg skulle ALDRIG have set den webshop. Er simpelthen fristet over måde og overvejer kraftigt noget shopping derfra... *fløjt*

    SvarSlet
  5. I sommerhalvåret går jeg ofte med neglelak, men hænderne er udsat derfor er det sjældent mørkere farver jeg bruger her - så sommerens neglelakfarver er lige mig :)

    Åh, det med shopping kender jeg alt for godt. Mon jeg ikke lige (også) mangler noget fra denne webshop...

    SvarSlet