torsdag den 6. maj 2010

Lidt retro-kuller

Jeg er typen der glemmer (læs: ofte glemmer) at købe et kort til en gave. Måske fordi jeg er typen der hygger mig med at udvælge den rette gave, og derfor glemmer alt om tilhørende kort. Derfor ender jeg oftest med sætte mig ved computeren i sidste øjeblik og bikse et kort sammen til modtageren.

Det sidste nye kort på stammen er retro-like, og ligner, som jeg husker det, vores voksdug på bordet i køkkenet i starten af 80'er da jeg voksede op. (Efterfølgende fik jeg lavet en hel serie kort med retro blomster i forskellige farver).

Måske mangler du også et kort? Du er velkommen til at printe mit design her. (lavet til 2 styk på A4 ark, for minimum af karton-/papir-fråseri).

1 kommentar:

  1. Hvor er det fint!
    Har et kæmpe lager af fine kort købt i Tiger, men jeg skal da bestemt også have printet nogle af dine fine retrokort... :o)

    SvarSlet