søndag den 2. maj 2010

Den gale hattemagers værk

Efter at være blevet inspireret af Maiken og Barbara's skønne sommerhatte, satte jeg mig i eftermiddags ved symaskinen for at give det et forsøg at kreere en sommerhat til Silje. Jeg valgte at sy sommerhatten vendbar, alt efter om humøret er til vilde blomster eller grønne tern. Jeg er ikke 100 pct tilfreds med resultatet, men det giver jo bare mulighed for at sy endnu en inden sommeren er ovre.











I øvrigt pryder en stor buket silkepæoner det lille hjem. Svigermor og bonus-svigerfar var på besøg i går, og havde haft i tankerne at disse er min absolutte yndlingsblomst - Tak!

3 kommentarer:

  1. Jeg synes den er SÅ fin!! Den er til gengæld på min todoliste - og så er jeg ved at overveje hvordan jeg får den lavet i en drenget udgave...

    SvarSlet
  2. Den er også i bøllehat form i gudebogen :) Jeg har klippet stoffet mindre 'bølget' i skyggen end oprindeligt.

    SvarSlet
  3. Jamen så er der vist ikke andet for end at komme igang :)

    SvarSlet