fredag den 21. maj 2010

Impulskøb

...kan ind imellem være u-undgåeligt (i hvert fald for mig). I går var ingen undtagelse. Jeg skulle egentlig bare ud forbi et lagersalg, for at se om jeg kunnne lokalisere en kjole, som jeg skal have på til bryllup. Der var annonceret en masse lækre mærker bl.a. Muus, Snob, Inwear mfl. - måske kom jeg for sent, der var i hvert fald ikke noget der fangede min interesse, og dog....














I stedet kom vi hjem med dette nye lækre havebord og otte stole fra serien Easy i hvid, fra det Italienske firma Fast SPA. Samme firma har også lavet den meget populære Forrest stol - jeg overvejede et kort øjeblik at købe 2 styks, da de lilla var til halv pris! (det kan nåes endnu hvis jeg fortryder...). Vores havebord led den grumme skæbne, sidste år at blive 3-benet. Så reelt tæller det vel ikke som impuls køb når det er noget man mangler?!

Nu glæder jeg mig bare til de bliver leveret i næste uge, så vi kan nyde sommeren på terassen.

2 kommentarer: