onsdag den 22. december 2010

Super service

Det er intet mindre end super service når Silje's dagplejemor skal i Ikea Taastrup, og tilbyder at tage en skammel med hjem. Skamlen har jeg været i Ikea i Lyngby for at købe 3-4 gange uden held (men kommer alligevel hjem med planter, lys etc. Hmmm?). Jeg tror faktisk, at manden i hustanden er mere end lykkelig for at slippe for en tur i Ikea, han har altid SÅ travlt med at komme til udgangen....

Jeg overvejer at pakke den ind, og skrive "til Silje og far" derpå - så kan far jo også give et nap med i køkkenet, skammel eller ej. Med skamlen kan Silje hjælpe med i køkkenet - hun vil så gerne, og jeg (pyllermor...) er ikke helt tryg ved hun står på en alm. stol.

På sigt skal skamlen have en omgang tapet på trinene, evt. fra Blafre med de gule og brune elefanter - den skal pimpes lidt men stadig passe ind i vores (mit?) sort/hvide/gul/grønne tema der er i stuen - jeg må google mig frem til lidt inspiration/tapet når jeg når så langt.

4 kommentarer:

  1. Sikke en sød og betænksom dagplejer Silje har.

    Det er lidt ærgerligt at jeg har en usamlet naturfarvet stående, og efterfølgende er den kommet i sort. Lidt dårlig timing når jeg hellere ville have den sorte... ;o)

    Håber det går godt med graviditeten.
    Kram!

    SvarSlet
  2. Hun er også guld værd, og fantastisk til at hygge og klippe-klistre med børnene.

    Egentlig ville jeg gerne have en gul skammel, men jeg ved med mig selv, at selvom jeg snart starter barsel får jeg den ikke malet lige forløbig.

    Håber også din graviditet går godt - jeg har desværre reddet mig bækkenløsning, og jeg er SÅ dårlig til at holde mig "i ro".

    SvarSlet
  3. Jeg har nemlig også planer om en kulørt skammel, men det blir' også bare udskudt hele tiden... Hmm!

    Øv, det lyder super træls med BL. Jeg håber ikke du er alt for plaget af det. At holde sig i ro er virkelig også super svært med en to-årig bandit og en rastløs sjæl. ;o) Alt er heldigvis vel hos mig...

    Rigtig glædelig jul til jer alle tre...

    SvarSlet
  4. Det er så hyggelig å komme inn å besøke din fine blogg, inspirasjon i massevis.

    Ønsker deg og dine noen fine juledager. Klem fra Turid

    SvarSlet