torsdag den 1. marts 2012

Rockabilly

og så måske ikke helt... Rockabilly er vist noget med sort og rødt i 50'er look og højt sort hår så vidt jeg husker? Min store pige er min helt egen Rockabilly, her i pink, sort, striber og leo (beklager billedkvaliteten, de er snuppet i morges med mobilen midt i "smørning" (hvad hedder det lige...?) af madpakke):
Jeg har vundet det top lækre glimmer tylskørt hos Groovymama, og Silje's øjne blev store som tekopper da hun så det. "Moar, det gliiimter er det til mig?" Yes, pigen er i den alder hvor kjoler og det der glimter det er det der tæller. Svært stolt var hun da hun trådte ind i børnehaven i morges i selvvalgt outfit.

Mon ikke jeg kan fange et bedre billede af husmodellen i aften, hvor der er lidt mindre fart over feltet.

1 kommentar:

  1. Hvor er hun fiiin:-) På sin egen 90´er opdaterede rockabilly måde:-) Kan godt forstå hun var stolt af sit outfit i børnehaven:-)

    SvarSlet