tirsdag den 10. maj 2011

Award

Jeg  har fået awarden fra Jane - tak Jane. Jane syer bl.a. skønne faverige tunikaer og bukser til børn.

Med awarden følger følgende:
1. Jeg skal takke giveren
2. Modtageren skal dele 7 ting om sig selv
3. Sidst men ikke mindst skal awarden sendes videre til andre bloggere

Her kommer så de 7 ting om mig:
1. Jeg bliver kaldt æblekind eller søster æblekind af min far og lillebror (heraf blognavnet).

2. Når jeg ikke blogger, er jeg pt på barsel og nyder det i fulde drag.

3. Jeg ville gerne have haft, at sidste skud på stammen skulle hedde (frække) Frida, men hun kom til at hedde Ida da faren fik lov at bestemme og straks nedlage veto mod Frida (Jeg bestemte første gang efter længere tids bearbejdning). Men 3 ud af  er vel heller ikke helt dårligt...

4. Min yndlings blomst er pæoner.

5. Jeg har mindst hundrede gode ideer til boligindretningen, boligforbedringer til vores fælles hjem - at kæresten så ind imellem synes jeg er lidt for "kreativ" og har for mange planer og ideer er en anden sag...

6. Jeg kan få timer, dage faktisk, til at gå med at sidde ved computeren og lege med photoshop. Af samme årsag er min hjemmeside ikke færdig, da jeg hele tiden får en ny idé.

7. Jeg er rigtig dårlig til, at få vist mine kreationer frem her på bloggen. Jeg glemmer simpelthen at få knipset et billede eller to inden kreationerne bliver taget i brug...

Jeg sender stafetten jeg videre til Stine, Christina og Majken. Måske har awarden været hele vejen rundt (?).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar