tirsdag den 5. april 2011

Sort i sort

De sidste mange køb har været børnerelateret, men inden for den sidste uge har jeg shoppet lidt til mig selv - og det føles fantastisk! 
Seneste køb der er landet på matriklen er et par sorte Huntress gummistøvler. HURRA for internetshopping, og endnu højere HURRA for at finde dem til næsten halv pris inkl fragt!

Derudover har jeg siden jul jagtet en sort blazer, som både kan bruges til jeans og lidt pænere brug. Faktisk gav jeg netop denne blazer i julegave, og har siden ærget mig gul og blå over, at jeg ikke købte en til mig selv dengang også. Nu er den samme model fundet vej til butikkerne igen (heldige mig).

Tja, og så måtte jeg også lige eje den korte sorte sommer trench coat med puf ærmer...

3 kommentarer:

  1. Fantastisk - hvor fandt du dem til halv pris. Mine trænger efterhånden til en udskifter :)

    SvarSlet
  2. Rigtig lækre ting du har fundet! Hvor er blazeren fra? :)

    SvarSlet
  3. Sine: de er købt i England. Jeg linker om et øjeblik

    Sandie: Blazeren er fra Only, og har perfekt pasform - elsker at den er rund fra for til bag ;)

    SvarSlet