søndag den 6. marts 2011

Lækkerier landet i postkassen

En pakke med lækkerier er landet i postkassen - det var kæresten der tømte postkassen, og straks udbrød "hvad har du nu bestilt?" Øhm jeg har vist ikke bestilt noget... tror jeg, fik jeg fremstammet.





















Tine havde sendt mig en pakke blandede lækkerier, tusind tusind tak Tine!

...nogle har allerede smagt på karamelstængerne. Uhm, de er altså virkelig gode, let kaffe-agtige og kan klart anbefales.

Ritter sporten med jordbær yoghurt frister gevaldigt! (Den version har jeg aldrig set før, måske køber jeg slik de "forkerte" steder). Mon ikke der går hul på papiret i aften foran fjernsynet, men jeg slipper nok ikke udenom at dele den med min bedre halvdel ;o)

2 kommentarer:

  1. perfekt til søndagen! Heldige dig,,

    SvarSlet
  2. Haha, der var du lige ved at få fingrene i postkassen ;)
    Men sikke en lækker pakke, sødt af hende Tine.

    Kh

    SvarSlet