lørdag den 29. januar 2011

Surprise!

I aften skal jeg til Surprise Party hos en god veninde - hun ved det bare ikke selv! Med mindre hun altså har lugtet lunten, og kender jeg hende ret så har hun nok fornemmet noget...

Hun er blevet færdig med sin uddannelse, som består af hård fysisk træning og almindelige skriftlige og mundtlige eksamner. Jeg tror hun trænger til lidt selvforkælelse og har derfor købt en 8 Hour Cream (måske har eksamens stress givet et enkelt gråt hår, eller endnu værre en rynke...)













Det fine gavepapir har jeg fundet i Søstrene Grene til den nette sum af 5,94 eller noget - i hvert fald under 6 kroner for en rulle.
Imens jeg har puslet rundt og pakket gave ind, sover hende her til middag i hendes modificerede seng.

Den ene tremmeside er pillet af og erstattet med en sengehest. Hvilket tilsyneladende betyder at man henter alt hvad hjertet kan begære (og sengen kan rumme!) af bamser og lign. Der sover man tilsyneladende godt - imellem 2 x Kaj, kaninen, hunden, musen og alle de andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar