søndag den 20. juni 2010

This is me

Det er mig, den lille basse.








Jeg faldt over billederne i en af min fars fotomapper ved et tilfælde, og se lige hvad jeg har på. Hjemmesyede overall's, som min mor har syet - wauw det betyder bare SÅ meget, både fordi min mor ikke længere er her, og samtidig fordi jeg  også selv syer lidt tøj til Silje. Min mor (eller far) har taget en hel lille serie på 5-6 billeder af mig i de overall's, sikkert for at forevige et syprojekt man holder særligt meget af - jeg gør i hvert fald selv ligende.

Det ligner et par overall's fra Elsebeth Gynther bogen 'Børnetøj du selv kan sy 0-4 år' - lidt hyggeligt når bogen igen er populær. Jeg har også syet tøj til Silje fra samme bog, måske bliver næste (store) projekt en bogens fine jakker. Først skal der dog produceres lidt mere sommertøj.

Jeg bliver simpelthen nødt til at lave en kopi af mine egne overall's fra '81-'82. Jeg synes det kunne være lidt hyggeligt at sy et par magen til, til min egen datter.

2 kommentarer:

  1. De er jo super seje de overalls! :-)
    Kan godt forstå du er glad for billederne!

    SvarSlet
  2. Tak :o) Jeg kunne ikke undgå at trække på smilebåndet da jeg så billederne - nu bliver jeg nødt til at lave en kopi.

    SvarSlet