mandag den 7. juni 2010

Award

Jeg har modtaget Beautiful Blogger Awarden fra Maiken, tak. Maiken og jeg har begge en pige fra september '08, derudover lyder det til at vi samme smag på flere punkter.

Jeg nyder at læse med hos en masse forskellige kreative sjæle, som hver især sysler med forskellige ting. Bloggen er for mig blevet et sted at læsse af - vel en slags for online-dagbog nu jeg tænker over det - og et sted at finde inspiration til nye projekter.

Som nogle nok ved, går awarden kort fortalt ud på, at jeg skal fortælle 7 ting om mig selv og sende Awarden videre til 7 andre bloggere... Så here goes:

7 ting om mig:
1) Jeg har desværre tendens til at sige min ærlige mening eller første indskydelse med det samme. Hvilket har endt i en pinlig episode eller to... Indimellem burde jeg tænke før jeg taler (eller i hvert fald have lært det).

2) Jeg er SÅ glad for vores lille sort/hvide gæstetoilet som vi selv har lavet, at jeg kunne sove(!) derude på gulvet - sær idé I know. Overvejer lidt at flashe gæstetoilettet her på bloggen en dag.

3) Jeg elsker at sidde med photoshop. Af selv samme årsag kan jeg ikke beslutte mig for et topbillede på bloggen, og skifter/ændrer det jævnligt. Jeg har en hjemmeside som lider samme skæbne, og dermed ikke rigtig bliver færdig, før jeg igen syns den skal have nyt design.

4) Mine fødder er små, str. 36 - indimellem kan jeg dog snige mig op i en 37.

5) Som barn drømte jeg om at blive astronaut, og gå på månen og planeterne. "Planerne" blev dog ændret efter en ulykke indtraf (måske var det Challenger i '86), og alle ombordværende omkom... Måske var den "Manden i pæren" der startede den idé med astronaut?

6) Jeg er fuld af fjollede ideer og kreative påfund til boligen, som jeg konstant prøver at lokke kæresten til at udføre/eller få udført.

7) Jeg eeelsker (også) chokolade, gerne helt plain mørk. Min kæreste er (uheldigvis) ikke vild med mørk chokolade...
 
Beautyful blogger Awarden sendes videre til: (nogle har med sikkert fået den før)
Sefta Holm - Turid får mig til at ønske jeg kunne hækle. Hun hækler skønne tæpper m.m og tager nogle smukke enkle fotografier.

Rappedikke - skal have awarden for hendes finurlige og meget ærlige skriverier, som jeg holder af at læse.

Marapytta - gør at jeg ønsker mig mere tid til at sy, og jeg bliver så inspireret af at se Line's fantastiske kreationer.

Babykuller og kriller i fingrene - Mette laver nogle fantastiske stykker tøj og liberty sammensætninger. Derudover er jeg nærmest forelsket i den reol, som hendes kæreste har bygget.

Pust til mælkebøtten - får awarden den skønne titel, og fordi min far hadede når jeg som barn pustede til mælkebøtter i haven = flere mælkebøtter året efter ;)

En fugl i Hånden - Helle har skabt et skønt skønt blåt blogunivers med blomster, vintage, Wiinblad og meget mere.

Pip som Pap - har endnu en skøn blogtitel, Pia laver de fineste sætterkasser og fuglehuse beklædt med papir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar