fredag den 29. marts 2013

Favoritter

To ting jeg virkelig sætter pris på i min stue er min lampe fra Muuto og den gamle men virkelig smukke klassiker, Kubus stagen. Begge har været flittigt brugt hele vinteren igennem.

De levende lys skaber hygge og varme, og det gør lampen fra Muuto også selvom det er elektrisk lys.

Jeg har købt en speciel pære (investeret måske - men så skulle den også holde op til 8-10 år). Pæren giver et blødere og varmere lys end en traditionel lyspære. Lysdæmperen på ledningen gør det muligt, at justere lysstyrken afhængig af temperament.

 
Og ja, vi bor meget sort/hvidt med et farvestrejf hist og pist. Sådan trives jeg bedst.

3 kommentarer:

  1. Åh jeg er også vild med den lampe. Smuk! Også det røgfarvede glas

    SvarSlet
  2. Elsker begge dele, selv den lille sommerfugl i baggrunden

    SvarSlet
  3. Ønkser mig lampen i hvid til mit soveværelse :-)

    SvarSlet