mandag den 9. juli 2012

Dobbelt op på vindere

Min lille papirs give away endte med 50+ deltagere, hvilket jo betyder, at jeg hoster op med 8 ark papir til en ekstra vinder. Jeg har brugt random org til at finde frem til vinderne: (jeg har talt mig frem i går, og igen i dag med lidt mere åbne øjne da det blev lidt sent i går)
Vinderen af den afbillede papirspakke blev nummer 42 - Kristina
Vinderen af den ekstra papirspakke blev nummer 28 - Karina 

Send mig en mail på ablekinder@gmail.com med jeres adresser, så er der papir på vej med posten til jer.

2 kommentarer:

  1. Sejt! Så er der snart nogen som skal klippe klistre, det blir spændende! Det kan være vi får at se, hvad de kreative kvinder finder på. Håber du får en smuk mandag og resten af ugen også blir det!

    SvarSlet
  2. Narrrrjjjj er det rigtigt??? Er det virkeligt mig??? Ihhhhh hvor er jeg bare en heldig kartoffel. 1000 1000 tak. Jeg sender mail fluks med det samme:-)

    SvarSlet