onsdag den 28. december 2011

Der males

Jeg har været så heldig, at vinde en give away inde hos Susi hvor gevinsten var mailing fra malbilligt.dk. Hvor fantastisk er det lige, når man står og skal male børneværelse! Jeg har bl.a. købt lækker lilla maling. Så i dag er der blevet malet, og spist vanillekranse og konfekt fra julen undervejs...

Står du og skal bruge maling vil jeg helt klart anbefale dig at lægge vejen forbi malbilligt.dk - de forhandler kvalitetsmaling som Dyrup og Jotun til yderst favorable priser, og du kan både handle på deres webshop og få din maling leveret eller kigge forbi deres fysiske adresse.

Jeg havde en lille lap lilla karton med derind, som jeg gerne ville have at malingen skulle matche nogen lunde. Findes den ønskede farve ikke på deres "farvekort" kan de fotografere farven og blande farven derefter. Dét er altså smart.

1 kommentar:

  1. Det bedste ved julen er næsten konfekten, uhm :o)

    SvarSlet