tirsdag den 30. november 2010

Lilla jul - kalenderlys x 2

Jeg tyvstartede allerede i går aftes med lidt lilla og lavede en mistelten-krans med lilla bånd og sløjfe til vinduet.

Egentlig ved jeg ikke helt hvad jeg synes om den lilla julepynt, som skød frem de fleste steder allerede sidste år. Jeg kan godt lide lilla, men for mig hører den mere til, til påske sammen med gul. Men jeg skulle prøve noget nyt i år, og fik bikset et kalenderlys sammen med lilla toner.

Det røde kalenderlys har Silje lavet i dagplejen. Det har allerede fået plads på spisebordet og skulle naturligvis tændes under aftensmaden (mit kalenderlys er henvist til... ja det ved jeg ikke endnu, vinduet i køkkenet måske).

Adventskrans er noget helt andet - der er jeg ikke kommet til selvom vi har anden søndag i advent på søndag... (pinligt!) Materialerne er købt, og fundet frem af gemmerne, men det er også dét.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar