tirsdag den 1. juni 2010

Et køretøj til vognparken

Silje's morfar (min far) ringede forleden aften. Vi taler i snit sammen hver 2.-3. dag - vi taler om vidt og bredt. Snakken faldt denne dag på, at han gerne ville forære Silje en cykel, dejligt tænkte jeg - en 3-hjulet cykel til trunten.

Det var imidlertid en helt anden 3-hjulet cykel end jeg havde forestillet mig. I mit hoved havde jeg lyserød 3-hjulet (egentlig er den vel 4-hjulet?) med aftagelige støtteben osv. Men nej, morfar ville forære Silje en 3-hjulet af den slags forældrene (og morfar!) skal træde pedalerne på - en Nihola. WAUW altså, jeg glæder mig som et lille barn til at cykle sommeren tynd på den sammen med Silje!

Vi har før snakket om det ville være fedt med en Nihola eller lign., men vurderede at pengene måske faldt bedre et andet sted. Plus at jeg efter at have set denne station2 udsendelse, IKKE vil købe en brugt Nihola som vi ellers havde overvejet. Der er en pæn sum penge at spare på at købe en brugt, men jeg vil ikke stå med håret i postkassen = at have købt en stjålet cykel i god tro.

14 dage er bare lang tid at vente på den bliver samlet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar